Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
31. maj 2010 - 00:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

formatering

Læser diverse gueids omkring formatering.
Skal formatere min windows xp computer.
Men efter jeg har valgt CD-ROM i disk 1 går den til

Boot from CD :
Tryk på en tast for at starte fra cd._

Trykker på en tast, og derefter står den bare og gør intet ("_"'ren blinker)

Hvad kan være gået galt ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
31. maj 2010 - 05:06 #1
Der kan være mange årsager. Kan du se om Cd drevet arbejder (lampe der lyser), og er det den rigtige CD, og står Cd drevet som First Boot i bios ?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2010 - 07:52 #2
http://www.helgec.dk/xp-install.html

den hatr svært ved at se din harddisk.
Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
31. maj 2010 - 19:23 #3
Okay det gik igennem, det var det første disk drev der var bøvl med. Nu har jeg bare et nyt problem. Intet dur, lyden dur ikke skærmen har fået en dårlig opløsning, og kan ikke rigtig se nogen løsning på problemerne...
31. maj 2010 - 19:26 #4
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 08:50 #5
du skal installere drivere til dit bundkort (onboard lyd fra bundkort fabrikantens hjemmeside)
du skal installere driver til dit graffikkort
du skal i det hele taget opdatere dit styresystem hos microsoft

du skal huske at lukke de tråde ved at give point hvis du opnår noget der er brugeligt

bed vedkommende der lagde det rette svar lægge et svar du accepterer

fandt du selv svaret lægger du et svar du selv accepterer

m.v.h
05. juli 2010 - 13:00 #6
<ChrisDhelp>: Er du stadig igang her ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 15:52 #7
banke banke på...
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 08:48 #8
hva med at lukke spørgsmålet