Avatar billede janfritz Nybegynder
30. maj 2010 - 12:29 Der er 4 kommentarer

System hang-up

Hejsa - har et helvedes problem - ind imellem er systemet begyndt at hænge sig - varer alt fra 5 sek- 2 min - Det går aldrig totalt dødt (altså udover når det ikke svarer - lyder sindsygt) - men kommer så tilbage og funktionere så igen - har været igennem alle log filer etc. kan ikke finde noget - Nogen der har kendskab til program/redskab jeg kan bruge til at monitorere hvad systemet lige nu foretager sig (tjeneste - venter på respons etc. så jeg kan fejlfinde) firewall Bullguard 9.0 standard opsætning (har prøvet at disable den)
30. maj 2010 - 13:18 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista/WIN7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2010 - 07:15 #2
det fortæller den her dig hvad du vil vide

http://www.whatsrunning.net/

m.v.h
Avatar billede janfritz Nybegynder
01. juni 2010 - 09:09 #3
Vil prøve disse ting senere i eftermiddag...1/6 og gi tilbagemelding (jeg har opdaget at det faktisk kun er i starten - dvs. når alt er indlæst og disken er færdig  - så går der ca. 5 min. før der igen er respons (giver sig udslag i at iexplorer ikke svarer - og kan se at communikation på dsl også er gået i stå) - pludselig kommer alt tilbage..har ikke haft problemet på andre som kører 7 - også med bullguard
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2010 - 09:46 #4
prøv også denne her

http://processhacker.sourceforge.net/

med den kan du dobbelt klikke og højre klikke stoppe og starte processor så pas lige på hvad du stopper

det er sikkert bullguard men kan jo ikke vide det -derfor er det her et godt sladre program måske lidt bedre end whatsrunning i hvert fald ser det ud til at kunne mere
m.v.h