Avatar billede scooterDK Nybegynder
29. maj 2010 - 00:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP - gennemgang af KFUM spejdernes hjemmeside - Børkop adfelingen

Hejsa

Jeg er igang med at lave en hjemmeside til KFUM spejderne i Børkop, men jeg er blevet gjort opmærksom på at der er nogle alvorlige sikkerheds brist på / i hjemmesiden.

Søger en der kan komme med et kritisk øje og fortælle hvor / hvad der skal gøres anderledes.
Avatar billede phoinx Nybegynder
07. juni 2010 - 12:17 #1
Man kan bruge SQL injections på siden.

Eksempelvis kan man komme ind i admin-delen.

Du skal være velkommen til at skrive til mig på phoinx(a)phoinx.net så kan jeg forklare det lidt nærmere.
Avatar billede scooterDK Nybegynder
17. oktober 2010 - 12:56 #2
Lukker