Avatar billede casablanca Seniormester
28. maj 2010 - 14:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan opdeles harddisk

Jeg har et c-drev på 900 gb som jeg gerne vil dele op. Hvordan og med hvad gør man det?
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
28. maj 2010 - 14:34 #1
Det kan du nemt gøre via Diskhåndteringen..

Højreklik på computer, så vælg administerer

så kommer du ind i et billede hvor du så kan vælge diskhåndteringen
Avatar billede casablanca Seniormester
28. maj 2010 - 14:42 #2
Og det går ikke ud over windowsinstallationen, der ligger på c-drevet?
Avatar billede casablanca Seniormester
28. maj 2010 - 14:44 #3
sidder og kigger på det nu, men kan kun sige... øhhh?
Der er nogle tegninger af disken, men jeg har da ingen anelse om, hvordan jeg så skulle kunne opdele den??
Avatar billede Vandreren Novice
28. maj 2010 - 14:45 #4
Hvad var der galt med de løsninger, du fik for et par dage siden?
http://www.eksperten.dk/spm/910627

Og hvorfor denne uvilje imod at give feedback, når venlige folk forsøger at hjælpe dig?
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 20:50 #5
jeg har brugt et program .. det tager bare fx 200 gb af din hdd (vis du har nok ledig) og laver en partition for sig selv :)

virkelig nemt ,,
http://www.partition-tool.com/
og det er gratis ;)

//Andreas Toft
28. maj 2010 - 21:12 #6
<andreastoft>: Den indbyggede Diskhåndtering er endnu billigere...
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:17 #7
<karise_larry>: du tager fejl der gamle .. det er ikke billgere .. det kan kun være lige så billigt når der er tale om gratis ;)

men det er jo en smags sag .. jeg synes easus partition master er et nemt program som levere hvad jeg skal bruge ,,
har ikke brugt den alm diskhåndtering .. men ville bare præsentere muligheden for ham ;)

//Andreas Toft
28. maj 2010 - 21:25 #8
... bare for at undgå (flere?) 3. parts programmer ... *S* ...
28. maj 2010 - 21:25 #9
<casablanca>: Du vender vel pænt tilbage ???
Avatar billede casablanca Seniormester
29. maj 2010 - 10:08 #10
karise, ja :) Jeg læser bare lige med. Vil nødig kaste mig ud i et eller andet, som jeg ikke kan overskue :)
Avatar billede casablanca Seniormester
29. maj 2010 - 10:10 #11
vandreren, tror jeg midt i al forvirringen (mit eget), har kommet til at lave to spørsmål på samme emne??
Avatar billede casablanca Seniormester
29. maj 2010 - 10:11 #12
Tak for jeres svar. Jeg lukker lige den her tråd ned og kører over til min oprindelige, som vandreren har gjort opmærksom på.