Avatar billede amelmby Nybegynder
27. maj 2010 - 00:19 Der er 6 kommentarer

hotmail

Jeg kan ikke komme ind på min hotmail konto. Får at vide at password er brugt forkert for mange gange selv om jeg er sikker på jeg brugte det rigtige. Når jeg vil ændre /nulstille password bliver  besked herom sendt til den adresse jeg jo ikke kan åbne. Har nogen et forslag til hvad man gør - der ligger vigtige beskeder på mailen + mange bruger den til beskeder til mig
Avatar billede kimtheman Novice
27. maj 2010 - 01:04 #1
Ved ikke om det virker det vejmand henviser til her. Programmet jeg mener er SIW

http://www.eksperten.dk/spm/857975
Avatar billede playnice Nybegynder
27. maj 2010 - 01:23 #2
Du er nok ikke alene om det problem ;-)
http://www.eksperten.dk/spm/910395
Mvh. Henrik
Avatar billede theolivermand Nybegynder
27. maj 2010 - 06:26 #3
Har du ikke en anden mail den sender den til?
Ved mig skulle jeg skrive en af mine andre e-mail adresser vis nu mit password skulle nulstilles.
Avatar billede kimtheman Novice
27. maj 2010 - 09:00 #4
Så ville han nok ikke mene han have et problem så skal vi ikke gå ud fra han ikke har det #3.
Avatar billede nobonu Nybegynder
27. maj 2010 - 09:42 #5
Det kan være hvis du har en betalt hotmail altså hvor du giver 149kr årligt måske har overset det og glemt at betale så lukker de indtil du får bragt det iorden her skal du ha fat i https://billing.microsoft.com jeg glemte at ændre mit visa kort under personlige instillinger og fik en mail om at ændre det til et gyldigt visa men hvis du ikke har set denne mail og ikke reagere lukker de
mvh
Avatar billede amelmby Nybegynder
19. august 2010 - 14:21 #6
Jeg hvde glemt kodeordet. Det lykkedes at få genoprettet hotmailen ved at opgive til et link- kan ikke huske hvilket nu -  hvad der stod af mails (nogle af dem)