Avatar billede dtc Nybegynder
26. maj 2010 - 10:57 Der er 2 kommentarer

Virtuemart - hvordan får jeg den til at vise mit valg af adresse?

Jeg er ved at tilrette en shop - og har bøvl med at få den til at opføre sig som jeg gerne vil have det!

Når man har valgt varer osv. og fortsætter til kassen - så skal man vælge en modtageradresse inden man kan gå videre - så vidt så godt!
Det virker!

Men når man har valgt adresse kommer man tilbage til ordre oversigten - og det er lige her at jeg gerne vil have den til at vise hvilken adresse man har valgt...
MEN HVORDAN???

Det haster - håber på snarlig svar!
Avatar billede agertz Nybegynder
26. maj 2010 - 11:08 #1
Hvis det er et shop-system du har købt, kan du kontakte udbyderen for hjælp. De har tit nogle ret lukkede systemer, hvor du ikke har adgang til filerne.

Hvis du har adgang til dine filer:
Du gemmer formegenlig din valgte adresse i din database, så kan du trække den ud derfra?
Avatar billede dtc Nybegynder
26. maj 2010 - 11:10 #2
Hejsa!

Det bygger på en virtuemart løsning til Joomla - jeg har adgang til alle filer...og synes jeg har prøvet alt - men kan ikke få det hen :-(