Avatar billede pokey.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 16:50 Der er 20 kommentarer

CupeFTP

Hej.. Jeg ved ikke lige om det er den Rigtige Kategori jeg har valgt.

Er der nogen som ved hvor jeg kan hente programmet CupeFTP GRATIS. Jeg har engang haft en adresse til CupeFTP.com, men jeg kan ikke huske den direkte adresse mere. Er der nogen som kan hjælpe.. På forhånd TAk :-)

nordsanger@post.tele.dk
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 16:53 #1
CuteFTP er IKKE gratis, du kan derfor kun hente en demo af det.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 16:53 #2
Har du set på www.download.com?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 16:59 #3
Avatar billede stig3 Mester
21. juli 2001 - 17:07 #4
Et andet program, der i modsætning til CuteFTP er freeware er FTP Commander. Det kan jeg anbefale.

Du kan finde det på:
http://www.tucows.com

Der kan du forøvrigt også finde CuteFTP.
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
21. juli 2001 - 17:15 #5
Hent programmet her : ftp://ftp.cuteftp.com/pub/cuteftp/cuteftp.exe
Og en lille hjælpefil her : http://www.megazip.com/fast/crk/cuteftp_4.2.x.zip

Håber det var det du søgte....
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 17:17 #6
mayntzhusen <<<

Kender du ikke reglerne på eksperten.dk??? Det her er hermed skrevet til admin...

::sunlock.dk::
Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 17:37 #7
En god side www.megazip.com
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 18:50 #8
kunze har da vist heller ikke opfundet den dybe tallerken, de må ikke henvise til warez sites på eksperten.dk
Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 18:54 #9
Det er skam ikke en Warez site men en site med cracks :)

Cracks er lovlige bare ikke at bruge :)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 18:56 #10
hvis man ikke må bruge dem hvorfor smed du så et link til det ???
bare for at man kunne se at de findes ? det tror jeg egentlig nok at de fleste herinde vidste
Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 19:38 #11
For at han kan få sig en crack hvis han vil :)

Om han henter en eller ej er hans egen beslutning... Om han vil bryde loven eller ikke ;)
Avatar billede christoballito Nybegynder
22. juli 2001 - 00:57 #12
kender sitet men vil ikke udgi det da deter ulovligt. håber du forstår.
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 01:02 #13
Ja da :D
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
22. juli 2001 - 01:57 #14
sunlock >> Vær venlig at sende en besvarelse til dette spørgsmål, så du kan modtage de 60 point, hvis min besvarelse er den der bliver accepteret.
Politiet har jo ikke så mange midler......
Kig på spørgsmålet og gæt hvad manden er ude efter......
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
22. juli 2001 - 02:02 #15
Undskyld......
Mit svar er stødende overfor andre her på siten, så du bedes lade være med at bruge det....
Istedet kan du kontakte mig på ICQ : 11227413
så finder vi ud af det......
P.S. Håber ikke dette er for stødende.....
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 02:03 #16
sunlock.dk > Du er da underlig!

mayntzhusen > Bare sig noget til ham! Han skal ikke komme her og være fræk! Og ja... Det var det manden manglede... Måske derfor han skrev sin e-mail adresse så du kunne sende ham et crack ? ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 02:04 #17
lol da!
Avatar billede mayntzhusen Nybegynder
22. juli 2001 - 02:13 #18
Kunze >>> Havde overset E-mailen :-))
MEN IKKE SPØRGSMÅLET !!!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 02:40 #19
Heh! 8)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. februar 2002 - 18:04 #20
Måske der skal lukkes her ?