Avatar billede vibefy Nybegynder
25. maj 2010 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny computer..

Hej med jer :-)

Jeg skal have købt mig en god gamer-computer, og har 10.000 kroner til rådighed.. Jeg har ikke super mange krav, men den skal helst kunne køre counter-strike + skype + min firefox browser på en gang - uden problemer..! Jeg har kigget lidt på en Alienware, men den er lidt for dyr synes jeg..

Det kunne selvfølgelig være super fedt hvis i kunne finde en til en lidt billigere pris, så jeg også har råd til ekstra udstyr! :-)

Den må også godt se lidt smart ud..

På forhånd tak!
Avatar billede vibefy Nybegynder
28. maj 2010 - 19:21 #1
Lukker
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 19:45 #2
Du lukker ved selv at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede vibefy Nybegynder
29. maj 2010 - 00:33 #3
lukker