Avatar billede mimojo Nybegynder
25. maj 2010 - 11:04 Der er 2 kommentarer

Samsung Omnia SGH-i900 problem!

Min Samsung Omnia SGH-i900 er gået i coma!
Under en samtale forleden holdt en pludselig op at virke, muligvis pga af strøm. Men mit problem er at jeg ikke kan få den at tænde igen. Når jeg sætter laderen til tænder en pil på stikket jeg sætter i telefonen rødt - grønt - orange, og så sker ikke mere, selv om det står og lader i flere timer. Telefonen forbliver slukket. Jeg har taget batteriet ud og sat det ind igen, men det hjælper ikke, så jeg kann heller ikke resette den. Telefonen forbliver død ligemeget hvad jeg gør! Er der nogen derude som har en ide om hvad jeg skal gøre for at få liv i telefonen igen???
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2010 - 20:49 #1
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner

Blot til info, så er der en kategori til spørgsmål omkring telefoner :)

Svar på spørgsmål: Indlever den til rep.
Avatar billede mimojo Nybegynder
31. maj 2010 - 15:45 #2
Tak for svar - jeg flytter mit indlæg rette sted!
Sorry!