Avatar billede LPz Nybegynder
24. maj 2010 - 16:30 Der er 3 kommentarer

Leder efter en webserver til mine hjemmesider..

Jeg søger et nyt sted at hoste mine hjemmesider..
Denne gang tror jeg helst jeg vil bruge mine penge på en server til at hoste på. Så jeg har noget RAM til mig selv, som ikke bliver brugt på andres sider..
Jeg fandt lige denne side: http://www.dreamhost.com/hosting-vps.html

Tænkte på 1003MB RAM..
Koster 50.30$/månedligt..

Hvis der er nogle der har nogle bedre idéer til et sted jeg hellere skulle købe min server.
Så skriv det her.
Forresten ville jeg gerne have den skal indeholde minimum dette:
- 1003MB RAM
- Skal være muligt at sende mere end 50 emails i timen..
- Ville også gerne vide om det var offshore?
- Serveren skal kunne modtage minimum 20 domainer ;)
Avatar billede aners Nybegynder
24. maj 2010 - 18:10 #1
servage.net
Avatar billede bmpi Nybegynder
25. maj 2010 - 08:33 #2
Prøv at google 'servage.net', og se folks erfaringer med dem. De er billige, jovist, men det kommer med en pris.

I mit firma tilbyder vi VPS'er til vores kunder. Det er en virtuel server, som du lejer i vores datacenter i Tyskland, og som kan fås i den størrelse du ønsker. Den kommer med webinterfacet Webmin, og du har fuld kontrol over hele serveren. Det betyder selvfølgelig også, at du selv skal stå for selve software-delen af serveren.

VPS medium
1 GB ram
80 gb diskplads
1000 GB trafik
129,-/mdr
395,- oprettelse

VPS plus
2 GB ram
160 gb diskplads
2000 GB trafik
1 dedikeret IP
239,-/mdr
395,- oprettelse

Garanteret 100 mbit linje

http://www.o-biz.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. maj 2010 - 19:55 #3
Hej

Prøv evt at se på udbyderne:
http://www.intergate.dk/content/produkter/server.htm
eller
www.unitspeed.dk

Jeg bruger selv disse 2 til mine internet aktiviteter.