Avatar billede morientes Nybegynder
23. maj 2010 - 18:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Amilo LA1703

Jeg har installeret Windows 7 på en Amilo LA1703, men den kan ikke finde det trådløse netkort. Jeg ved ikke, hvad det er for et, så jeg er rimelig meget på bar bund. Nogen, der kan hjælpe?
23. maj 2010 - 19:10 #1
Hvis du går ind på
http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html
og følger guiden mht. din model, så vil du få oplyst at der IKKE ER WIN7 DRIVERSOFTWARE til lige den model!!!
Jeg vil ikke anbefale at 'bare' forsøge med driversoftware til Vista eller fra noget helt tredie !!!
Avatar billede morientes Nybegynder
23. maj 2010 - 19:32 #2
Det virkede sgu med Vista drivere. Af hjertet tak :)
23. maj 2010 - 19:43 #3
... det er mere "held end forstand", at Vista driver alligevel virker...

Check lige ENHEDSHÅNDTERINGEN om der er install driver til ALT hardwaren ...
Avatar billede morientes Nybegynder
23. maj 2010 - 20:00 #4
Det er der. Ingen problemer. Tak for ideen til at prøve Vista-drivere, selv om du faktisk frarådede det :)
Avatar billede morientes Nybegynder
24. maj 2010 - 02:10 #5
Jeg har ingen lyd. Er der nogen, der kan hjælpe mig med det?
24. maj 2010 - 10:34 #6
Check lige ENHEDSHÅNDTERINGEN ?
Avatar billede morientes Nybegynder
24. maj 2010 - 13:01 #7
Der står "Enheden High Definition Audio" og "Unimodem - halv dupleks-lydenhed". De skulle begge fungere, men jeg har ingen lyd, og den finder ikke noget nyt hardware.
24. maj 2010 - 13:23 #8
(Se #1 !)