Avatar billede koppelgaard Praktikant
23. maj 2010 - 11:30 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Tordenlyde evt. filmklip med lyn ønskes

Til en kommende gys og gru fest ønskes tordenlyde til at sætte stemningen, når gæsterne ankommer.
Evt. filmklip med lyn, som kan kastes op på væg med lyskanon.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
23. maj 2010 - 13:15 #3
Meget meget fint!!! Havde egenlig håbet på lidt længere klip, men jeg kan vel selv klippe det sammen.
Er der nogen, der kan klare et filmklip af lyn?

Michael
Avatar billede thov Forsker
23. maj 2010 - 13:34 #4
Avatar billede koppelgaard Praktikant
23. maj 2010 - 18:03 #5
flot - send svar alle 3 så sender jeg point :-)
23. maj 2010 - 18:09 #6
Ping...

(Det var et [svar] - deles med andre...)

http://www.mthurricane.com/Lightning%20Clips.htm skal næsten have 'mest' !!!
Avatar billede thov Forsker
23. maj 2010 - 18:52 #7
Også et svar :-)
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
23. maj 2010 - 19:46 #8
Også svar her :)
Avatar billede JoeD Nybegynder
28. maj 2010 - 15:37 #9
Freesound har lyde til de allerfleste formål, og mange af dem er i fremragende kvalitet.

Lydene kan bruges gratis, men ophavsmanden skal krediteres (nok ikke så aktuelt til en horrorfest ;-)

Der er 810 lyde, med "Thunder" i beskrivelsen - og 1172 med "horror".

http://www.freesound.org

Du kan også prøve noget så analogt som dit lokale bibliotek. De har ofte lydeffekt-cd'er til hjemlån.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
30. maj 2010 - 09:08 #10
tak skal du eller have!!! Det skulle jeg lige have vist for 2 dage siden. Nu er aftenen, hvor jeg skulle bruge lydene over.
Men måske en jeg bruge noget en anden gang.

Michael
27. juni 2010 - 16:01 #11
Nu er det nok 'overstået' men ->
http://www.liveleak.com/view?i=cfe_1277582908
Avatar billede koppelgaard Praktikant
27. juni 2010 - 16:33 #12
Ja der brag og torden skal jeg love for :-)