Avatar billede bso Praktikant
22. maj 2010 - 01:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brugernavn og kontrolkode kan ikke ændres

Hej Experter
Jeg har installeret NOD 32 som virusprogram, og har lige  fornyet licensen, men jeg får ikke lov til at rette den nyligt hjemkøbte licens nøgle.
Jeg kan fint overskrive de gamle data med det nye brugernavn og kontrolkode, men næste gang jeg går ind i programmet under opsætning, står de gamle data der fortsat.
Hvad kan der være galt.
Jeg er enebruger på PCeren.

Hilsen Sommer
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2010 - 09:37 #1
http://www.betterantivirus.com/nod32-antivirus-faqs/faqs/c1095623943.html#1170455686

Kan du ikke slette det gamle program  effektivt her, og downloade et nyt fra deres hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2010 - 09:42 #2
Avatar billede bso Praktikant
23. maj 2010 - 13:13 #3
Jooo, men det kan vel ikke være rigtigt ? og vil det hjælpe.
mvh
Birger
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2010 - 14:53 #4
Det er selvfølgelig op til dig om prøver. Jeg kan nu ikke se, det er noget der vil tage lang tid at prøve. Og jeg ville afgjort forsøge hvis jeg havde betalt for så dyrt et virusprogram.

Ellers kontakt deres support diretke. Det kan ikke være et nyt problem for dem.
Avatar billede bso Praktikant
18. august 2010 - 18:09 #5
Jeg fandt aldrig en årsag, men ved at slette det gamle program først og efterfølgende installerer det nye program, løste problemet.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 18:43 #6
Det var da vist også det, jeg foreslog i 1 kommentar. :-)
Godt det blev læst