Avatar billede lasseibsen Nybegynder
21. maj 2010 - 03:11 Der er 2 kommentarer

Hdd Som er crashed

Pænt Goddag.
Jeg tror jeg har erhvervet mig jordens største problem "sit tight"

Jeg er den heldige ejer af en
samsung s2 320Gb extern Hdd med model nr HXMU032DA.

Jeg kører selv med
xp home SP3
og den her virket fint i 10 dages tid intil igår.
Jeg havde lagt film ind på den og tog den derefter med over til en ven for at se den, slutter den til hans på og ser filmen. Min værelses kammerat har imellem tiden set film på min bærbar med  den samme slags Samsung Hdd. jeg kommer hjem og slukker pc'en og trækker hans Hdd ud.

Morgenen efter tænder jeg min pc og tilslutter min Hdd og der ser jeg så alt det som angiveligt skulle være på min Kammerats Hdd? Der lå meget musik, Mange spil og mine vigtige billeder og txt filer.
Alle de mapper der er angivet på min Hdd er væk og erstattet af hans, men de er tomme.
Bortset fra en.
Den har 56GB med filer der ser ud som om de er krypterede og med massere af ulæselige bokstaver og tal " %#/(/**)¤ "
Har søgt på samsungs hjemmeside Us/Da/Uk men der er ikke beskrevet nogen form for denne handling.
Har kørt de diverse programmer og søgt info på nettet i flere dag men uden held.

Før lå der ca 1300 musik filer, 15 film, 15 spil med iso filer, diverse billeder og andet af meget stor interesse!

Håber i kan hjælpe mig!

Dette billeder er taget inden i den eneste mappe med noget i og er efter det fuckede op og mine 6 mapper med navne som "Nye spil, Programs, Billeder, Docs, spil, music"!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=4014113&l=4acc43a59d&id=734328555
21. maj 2010 - 06:17 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede lasseibsen Nybegynder
21. maj 2010 - 11:58 #2
Super, prøver jeg :D