Avatar billede nemesis Nybegynder
21. juli 2001 - 14:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

outlook: kalenderdeling

Jeg ved godt, at emnet har været oppe en del gange, men svarene rammer ikke lige plet.

Er der en måde at lade andre se ens kalender end at bruge Exchange eller ved at kopiere pst filen?

Jeg har hørt et-eller-andet om \'netmapper\', der evt. skulle gøre tricket. Det jeg leder efter skal sende en daglig opdatering via mail til den man ønsker at give adgang til. Vedkommende behøver ikke havde redigeringsrettigheder, men det ville være en fordel.
Avatar billede webbie Nybegynder
21. juli 2001 - 14:24 #1
Du har fuldstændig ret... det hedder nemlig netmapper eller også er det netdeling... kan ikke lige huske det helt.

Jeg skulle men den ligger i menuen filer inde i Microsoft Outlook 2000 (Hvis det er den du har!?)

Der skal du så vælge at den du vil dele kalender med...(email adressen!)
Så laver den en email, når du laver opdateringer i din kalender og sender dem til email adressen... når modtageren så modtager dem, ligges de i en kalender hos dem... det er faktisk meget smart ... kan virkelig bruges mellem en arbejde og privat computer!?

Jeg sidder ikke lige ved min egen computer lige nu, så jeg kan ikke hjælpe dig mere, før søndag aften, når min pc er sat til igen... men jeg tjekker lige søndag aften, om du har fundet ud af noget...
Men håber det her kunne hjælpe lidt! :)
WeBBie
Avatar billede nemesis Nybegynder
21. juli 2001 - 14:31 #2
Jeg har netop opgraderet til xp fordi jeg ikke kunne finde funktionen i 2000. ALLE komponenter skulle være installeret, men jeg kan stadig ikke finde funktionen:(

Avatar billede webbie Nybegynder
23. juli 2001 - 23:18 #3
Jeg er nu kommet hjem - så nu kan jeg måske hjælpe...

Jeg havde ret i at funktionen ligger i menuen filer... men den hedder DEL i steddet for netmapper...
Der under kan man dele flere ting, bl.a. ens kalender...
Sig til hvis du har brug for mere hjælp!!
:)
Avatar billede webbie Nybegynder
23. juli 2001 - 23:20 #4
Jeg har icq 85176591, hvis du har icq og vil have hjælp der over - der er lidt nemmere!! :)
Avatar billede nemesis Nybegynder
21. august 2001 - 00:53 #5
Havde ikke andet end problemer med XP, så er tilbage til 2K. Installerede først fra min \'gamle\' skive - ved fuld install smed den ikke netmapper på. Prøvede en anden skive, og nu er der ganske rigtigt en knap der hedder del.
Avatar billede webbie Nybegynder
21. august 2001 - 01:25 #6
Virker det så nu... kan du få den til at dele?

Ellers kan jeg hjælpe dig en af dagene... hvis du får brug for lidt hjælp... kan du fange mig på min email... dan.johansen@wanadoo.dk - jeg tjekker den hver dag.

WeBBie :D
Avatar billede nemesis Nybegynder
21. august 2001 - 01:35 #7
Det kører perfekt nu - takker!