Avatar billede Acidum Nybegynder
20. maj 2010 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser med java applet

Hej Eksperter.

Jeg har lavet en app i visual basic 2008. Denne app indeholder en webbrowser form med en chat side. Denne side indeholder en java applet i form af en chat.

problemet er at alle med windows 7 og nogle med windows vista får en melding om at de ikke har java installeret når de prøver at komme ind på chatten via mit program. Jeg bruger selv windows vista og har ikke et problem.

Hvad kunne løse dette problem? Kan det have noget med java / Internet explorer versioner at gøre? Min webbrowser form i visual basic hedder Version 2.0.0.0

Og hvad skal Jeg og eller brugeren af programmet gøre for at få det til at fungere?

Venlig hilsen
Acidum
Avatar billede arne_v Ekspert
20. maj 2010 - 18:51 #1
Har de paagaeldende installeret Java paa deres PC?
Avatar billede Acidum Nybegynder
20. maj 2010 - 18:55 #2
Ja de har java, og de kan fint benytte chatten i internet explorer på normal vis
Avatar billede Acidum Nybegynder
22. maj 2010 - 22:21 #3
bump
Avatar billede Acidum Nybegynder
25. marts 2011 - 12:07 #4
...