Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
20. maj 2010 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP, min pc giver forkert info til installation af trådløst netværk.

Jeg har bestilt trådløst netværk, og har idag modtaget en NETGEAR med vedlagt installations-cd.

Jeg kører med Windows 7 Home Premium. Men når jeg sætter cdén i drev, vil den ikke installere pga. fejl. Jeg får at vide at mit styresystem er Windows NT 6.1... ??? Hvorfor siger den dét?

Håber virkelig der er én som kan hjælpe mig her.

Vh Charlotte
20. maj 2010 - 12:17 #1
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_NT_6.1

Windows NT 6.1 er en intern betegnelse for det vi kender som WIN7 ...

---

Dvs. I din PC (model?) ER der en form for trådløs modtager allerede ? Eller hyr ?
Og du nu har en trådløs 'sender' (NETGEAR boxen), og du skal bare have disse enheder til at kunne snakke sammen ?
Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
20. maj 2010 - 13:31 #2
Ja, tak - det fandt jeg ud af, og blev guidet igennem fra min udbyder istedet for at bruge cd-installer. Tak for svar... det hele kører som smurt nu (7-9-13) :o)
Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
20. maj 2010 - 13:34 #3
Den skulle bare bruge noget info, som jeg ikke kunne gi' den for at "snakke sammen"... Det er åbenbart, som du siger at NT 6,1 er en intern benævnelse for Win 7... Det er bare ikke blevet opdateret på installations-cd'er endnu alle steder, så man møder bare et stort rødt kryds, når man sætter discen i drevet. Chock :D Men alt fint nu!
20. maj 2010 - 14:02 #4
Velkommen til (Internet)verden...

Det var et [svar]...)