Avatar billede MartinBT Nybegynder
19. maj 2010 - 17:43 Der er 5 kommentarer

Gemme hjemmesider ved reinstallering?

Hej!
Jeg skal reinstallere min PC, men har i Firefox en masse hjemmesider gemt i mapper. Vi snakker over 100, så vil gerne slippe for at skulle skrive dem alle ned, og så derefter skrive dem ind igen i Firefox.
SÅ, er der en nem måde man kan redde de her mapper med hjemmesider?
Mvh Martin
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. maj 2010 - 17:47 #1
De mapper hvor de ligger kan de ikke gemmes f.eks.på en dongle
Avatar billede MartinBT Nybegynder
19. maj 2010 - 17:52 #2
Altså, jeg kan ikke finde ud af at ligge dem over på et USB stick, men en dongle ved jeg ikke om kan.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. maj 2010 - 18:27 #3
Hvis du har en mappe der hedder foretrukne og de ligger i den finder du mappen hvis i xp så ligger den i dokumenter and settings dit navn i vista og Win7 under brugere dit navn en dongle er et usb stik du højreklikker på mappen trykker på kopier lukker usb stikket op i stifinder (explorer)højreklikker og trykker sæt ind og du skal ikke trykke på svar den er til pointgivning prøv lige at gå på opdagelse i nogle af de grønne tråde og se hvordant det virker
Avatar billede per-olof Nybegynder
19. maj 2010 - 20:09 #4
Brug Xmarks http://www.xmarks.com så kan du "tage med" dine overalt
Avatar billede per-olof Nybegynder
19. maj 2010 - 20:11 #5
"tage med" dine bogmærke og andet overalt