Avatar billede end82 Nybegynder
18. maj 2010 - 21:54 Der er 9 kommentarer

Problemer med Windows update. Windows update virker ikke!

Jeg har problemer med at windows update i øjeblikker. Der er opdateringer tilgængelig, men jeg kan ikke installere de opdateringer. Når jeg klikker på windows update, kan vinduet ikke åbnes. Den forsvinder med det samm

Er der nogen, der kan hjælpe med der???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2010 - 22:09 #1
Windows?
Hvorfor ikke bruge den rette kategori så?

Auto opdatering eller gør du det selv?
Avatar billede end82 Nybegynder
18. maj 2010 - 22:54 #2
Den virker slet ikke men kan engang åbne vinduet!

Hjælp !!!
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
18. maj 2010 - 23:16 #3
Hvilken OS version bruger du ?
19. maj 2010 - 08:19 #5
Der er flere muligheder; men da vi jo ikke har fået oplyst hvilket styresystem der er tale om...
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

PS: Nævnte Dial-A-Fix virker ikke i Vista / WIN7 ...
Avatar billede gribben Nybegynder
10. juni 2010 - 23:24 #6
Jeg har lige læst at alt der hedde update på Windows XP, SP 2 lukker og slukker pr. 1. juli - men har man SP3 bliver jeg alligevel i tvivl om det er hele XP, for så tror jeg, vi er mange, der får problemer.
Undskyld jeg lige gik ind i dit spørgsmål, men mener det er relevant.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2010 - 18:53 #7
gribben, mon ikke det du har læst, er at der efter 1 juli ikke vil komme flere opdateringer til XP? Det betyder jo ikke at der helt lukkes ...

Hvor læste du det henne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2010 - 18:55 #8
Avatar billede gribben Nybegynder
12. juni 2010 - 13:25 #9
Jeg læste det i JyllandsPosten, men det du har fundet er mere udførligt.
Jeg har forlængst opdateret til sp3 og får således opdageringerne fortsat.