Avatar billede bac Nybegynder
18. maj 2010 - 17:10 Der er 3 kommentarer

ContextMenu c# / WPF

Hej Eksperter,

Jeg sidder og arbejder på en menu i wpf og den virker egentligt ideelt lige nu, nu er det bare designet der skal på plads, men jeg kan virkelig ikke hitte ud af det.

Jeg har denne ContextMenu hvor man almindeligvis tilføjer et ikon og en tekst, jeg ønsker at fjerne den vestre side markeret med rød

http://www.bacarden.dk/contextmenu.jpg
Avatar billede jokkejensen Novice
18. maj 2010 - 17:47 #1
Er det ikke iconet der bør ligge der ?

http://img19.imageshack.us/img19/20/context.jpg

Kan du ikke fjerne den der ?
Avatar billede bac Nybegynder
18. maj 2010 - 19:54 #2
Jeg har lavet en tilsvarende menu jo, hvor jeg har tilføjet en MenuIten, der kan du sætte et ikon med metoden menuitem.icon jo, men jeg ønsker den boks fuldstændigt og aldeles væk. At hvis man kunne hide den på en eller anden måde eller lave den transperent ligesom resten af boksen.

Du kan kun tilgå den såvidt jeg har prøvet ved at tilføje en MenuItem mere, men så får du til gengæld en boks mere end jeg i forvejen har.
Avatar billede bac Nybegynder
18. maj 2010 - 20:04 #3
#1

Det skal lige siges at det er lavet dynamisk i code behind, og jeg bruger VS2010, kender ikke lige umiddelbart det tool du bruger der.

Men ser umiddelbart rigtigt ud så skal jeg bare lide have at vide hvordan jeg kan mininere den til ingenting eller hide den :P