Avatar billede stign Nybegynder
18. maj 2010 - 13:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Router D-Link DIR-655 - kan ikke komme på internet

Hej, Jeg har netop købt en router D-Link DIR-655. Men jeg kan ikke få den til at virke, jeg kan installere den og den kommer op som et trådløst netværk, men min bærbare kan ikke komme på nettet når jeg vælger netværket. Min stationærer kan heller ikke komme på med Kabel. Jeg har prøvet at nulstille routeren og starte forfra, men uden held. Jeg har TDC medarbejderbredbånd, men det kan ikke hjælpe da jeg ikke har en TDC router. Er der nogen af jer der kunne have en løsning?
Avatar billede MezMarianne Nybegynder
18. maj 2010 - 13:37 #1
kan du komme på routerens interface, når du forbinder med kabel?

Har du sat den til DHCP?
Avatar billede stign Nybegynder
18. maj 2010 - 13:50 #2
Hvis du mener med interface om jeg kan logge på routeren, så ja og den er sat til DHCP for automatisk at hente IP adresse
Avatar billede MezMarianne Nybegynder
18. maj 2010 - 13:54 #3
hmm. hvis du skifter mellem dit gamle udstyr og den nye router, skal du være opmærksom på , at TDC binder din IP adresse til dit udstyrs MAC adresse i en time ad gangen.
Du kan ringe til deres hotline og bede om en Ip release, hvis du har skiftet mellem udstyr.

Står din PC og leder efter netværksadresse længe for så til sidst at give op?
Avatar billede stign Nybegynder
18. maj 2010 - 14:20 #4
Ok, det må jeg prøve at gøre når jeg kommer hjem. Hvis jeg kører installations CD'en, ja så står den længe og leder efter netværksadresse
Avatar billede stign Nybegynder
18. maj 2010 - 20:04 #5
Det hjalp sørme, mange tak fo hjælpen
Avatar billede stign Nybegynder
18. maj 2010 - 20:05 #6
Hvordan giver jeg dig point
Avatar billede stign Nybegynder
17. oktober 2010 - 17:27 #7
Tak for hjælpen
Avatar billede stign Nybegynder
17. oktober 2010 - 17:29 #8
MezMarianna, kan du give et svar så jeg kan give dig point, bedre sent end aldrig :-)
Avatar billede MezMarianne Nybegynder
06. november 2010 - 18:07 #9
svar :-)