Avatar billede Mero Nybegynder
17. maj 2010 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

HTTP 400 fejl

Jeg har problemer med IE8. Jeg får beskeden HTTP 400 fejl, når jeg logger ind på forskellige internetsider. Det er "store sider", og jeg er sikker på at adressen er stavet korrekt.
Jeg har Vista som program.

Jeg har bla. kørt programmerne CC Cleaner og Registry Booster men uden held. De programmer har jeg kørt fordi jeg har læst, at de evt. kunne afhjælpe problemet.

Jeg er ikke "en ørn" til pc, så jeg håber nogen kan hjælpe mig med at rette / finde fejle.

På forhånd tak
Mette
Avatar billede zips Juniormester
17. maj 2010 - 21:34 #1
Avatar billede bwyan Nybegynder
18. maj 2010 - 07:34 #2
Hej Mero.

Er det noget som opstår periodisk, eller er det konsekvent fejl 400 på nogle bestemte sider?

Kan du eksempel vis tilgå en "stor side" hvis du trykker på F5 et par gange, efter at du får fejl 400?
Avatar billede Mero Nybegynder
18. maj 2010 - 21:38 #3
Det er nogle bestemte sider og det er ikke periodisk. F.eks kan jeg ikke komme ind på min egen hjemmeside, og jeg ved jeg har skrevet adressen korrekt. Der er også links herindefra som jeg ikke kan komme ind på.
Men når jeg bruger en anden browser, så kan jeg godt.

Jeg har forsøgt at trykke F5 som du foreslår men uden held.
Avatar billede bwyan Nybegynder
19. maj 2010 - 07:13 #4
Jeg må indrømme at det allermest lyder somom du har fået noget spyware/malware indenbords.

Jeg vil foreslå programmet "SpyBot - Search and Destroy", hvis ikke du allerede har brugt det, så giv det lige et forsøg.

http://www.safer-networking.org/dk/mirrors/index.html
Avatar billede Mero Nybegynder
19. maj 2010 - 18:12 #5
Hej Zips
Jeg fulgte din guide, og der skete følgende:
Ingen fejl med CClean
Ingen fejl med Malwarebytes
Men efter jeg har kørt Combofix, så virker browseren på alle siderne.
Behøver jeg så at køre Hijackthis?
Ved du hvordan jeg kan undgå samme fejl i fremtiden?

Mange tak for hjælpen!
Avatar billede Mero Nybegynder
19. maj 2010 - 18:15 #6
Hej Bwyan
Som du kan se af mit svar til Zips, så virker min browser nu. Kan jeg alligevel have gavn af at køre det program du foreslår?
Avatar billede Mero Nybegynder
03. oktober 2010 - 19:36 #7
Jeg har fået løst problemet