Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
17. maj 2010 - 20:50 Der er 1 løsning

Billig Laptop - anbefalinger efterlyses

Hej!

Mangler et godt råd til køb af mini Laptop... Så
billigt som muligt men stadig ok!
Hvad skal jeg dog vælge? Det er ikke så vigtigt med cd/dvd drev... den skal bare kunne det allermest nødvendige til internetbrug. Jeg har kigget forskellige steder, men syn's bare jeg bliver mere forvirret, jo flere jeg kigger på.
Flg. links, var de billigste jeg kunne finde. Hvis I kigger lidt rundt på siderne, hvad vil I så anbefale?

På Forhånd tak!

Fra Wupti: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/Baerbare-computere/7-11-/?sorter=default&side=0&antal=18

(En af mine veninder har en såkaldt Acer Aspire One... Er dét det samme som en Acer AOD250-0Dp 10,1" netbook? Og kan den evt. anbefales, eller er der andet og bedre til omtrent samme pris?

Fra Fønix: http://www.fcomputer.dk/Forside/Baerbar_PC

Håber at der er nogle hjælpsomme sjæle til stede :o)

Vh Charlotte
Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
04. november 2012 - 17:07 #1
Håber jeg lukker denne tråd... det er i hvert fald meningen :)