Avatar billede Pinkelephant Nybegynder
16. maj 2010 - 23:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne vedhæftet filer i hotmail!!!!!!

Jeg har problemer med at åbne vedhæftet filer i hotmail. Det gælder alle filer.

Jeg har læst de tidligere spørgsmål, men det hjælper ikke rigtig.
Der kommer en filoverførselsboks, men der sker ikke noget. Den bliver ved med at overfører. Og der er uanset om jeg åbner eller gemmer.

Jeg ved ikke hvor den skulle gemme det, og hvordan jeg finder ud af det.

Jeg har vista og Explorer.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2010 - 23:23 #1
har filerne et navn f.eks. .docX
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2010 - 08:07 #2
har du husket at installere adobe eller andet program

dansk

http://get.adobe.com/dk/reader/?promoid=DAGCC

nogle bruger foxit reader

http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/

m.v.h
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 10:14 #3
ellers prøv en anden browser...

opera eller firefox eller andet... søg google
Avatar billede Pinkelephant Nybegynder
17. maj 2010 - 12:21 #4
filerne hedder både docx og doc, men problemet gælder begger. Jeg har office 2007 så den skulle gerne kunne åbne begge.
Avatar billede Pinkelephant Nybegynder
17. maj 2010 - 12:35 #5
Det er lykkedes ved at installerer firefox.

Det er stadig mystisk, da det altid har virket tidligere med explorer.

Men tak for hjælpen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 12:44 #6
du er så nødt til at afvise dit eget svar som du ikke skulle have brugt og bede jammer-hammer om at lægge et svar så han/hun får sine velfortjænte point for sit råd.
Avatar billede Pinkelephant Nybegynder
17. maj 2010 - 17:53 #7
Jeg har lavet en fejl med svar og pointgivning og ved ikke hvordan man retter det.
Hvis nogen føler sig snydt, må de skrive og jeg giver gerne point. Jeg skal bare nok have lidt hjælp til det.
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 18:02 #8
jeg overlever nok uden de 30 point, det er ikke fordi jeg samler :D (endnu)