Avatar billede sascha Nybegynder
21. juli 2001 - 10:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adgang

jeg har lige fået etableret adsl gennem et netværkskort, samtidig er WinMe installeret.Ved opstart beder Windows om brugernavn og adgangskode til Microsoft netværk.Hvor dan slår jeg det fra. ?
Avatar billede handmade Nybegynder
21. juli 2001 - 10:32 #1
Brug winlogon, under egenskaber for netværk
Avatar billede sascha Nybegynder
21. juli 2001 - 10:41 #2
handmade:jeg har lige prøvet dit forslag, men det virker ikke
Avatar billede coolsms.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 11:45 #3
Jeg er ikke sikker, men kig under Users & passwords i kontrolpanelet.
Det ligger i hvert fald derinde i W2K...
Der har du mulighed for at vælge om brugerne skal \"logge på\" ved startup, eller om en standardbruger skal vælges...

/Jacob
Avatar billede makse Nybegynder
21. juli 2001 - 11:53 #4
Første gang du genstarter skal du sørge for IKKE at angive password. Bare tryk OK.
Genstart igen, og så burde den være der.

Hvis du har brugt kodeord før, så check i Kontrolpanel > Adgangskoder > Skift Windows adgangskode - og indsæt et blankt kodeord.
Avatar billede sascha Nybegynder
21. juli 2001 - 12:37 #5
Jamen nu beder systemet om brugernavn og kode for at logge på windows
Avatar billede sascha Nybegynder
21. juli 2001 - 13:08 #6
makse- du skriver første gang jeg genstarter, det er længe siden.Jeg har ikke brugt kodeord før.
Avatar billede sirkitt Nybegynder
25. juli 2001 - 12:16 #7
Du kan skrive et nyt brugernavn , som du selv vælger. På den måde opretter du en ny bruger profil og så kan du komme ind igen.