Avatar billede DanielFrank Nybegynder
15. maj 2010 - 20:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cisco 7941G - stillestående reset

Hej Eksperter.

Jeg sidder her med en Cisco 7941G ip telefon som jeg ville nulstille til fabriksindstillingerne. Jeg har gjort som manualen foreslår, at holde # nede et par sekunder under opstart og derefter trykke 123456789*0#. Det virker fint nok, og displayet prompter "upgrading" - men det har der altså stået i over en time nu. Jeg har ikke koblet min telefon til min router endnu, der er KUN strømkabel i lige nu.

Er der noget galt?
Avatar billede qw_freak Nybegynder
15. maj 2010 - 22:00 #1
Det er ikke noget jeg umiddelbart ved, men jeg kunne forestille mig at den gerne ville opdatere firmware når du resetter den, så prøv engang med forbindelsen sat til!
Avatar billede DanielFrank Nybegynder
15. maj 2010 - 22:07 #2
Det prøvede jeg også lige før og nu kommer der da noget frem på skærmen. Det ser ud til at den genstarter en del gange nu undervejs, men den vender altid tilbage til "upgrading" skærmen. Venter og ser tiden an.