Avatar billede frekker Nybegynder
15. maj 2010 - 16:26 Der er 4 kommentarer

jeg kan ikke skifte skrivebords ikoner

er det fordi det er forkert format eller hvad? jeg har bare downloaded dem fra en hjemmeside hvor man fik sådan en mappe med dem.
15. maj 2010 - 16:54 #1
Velkommen til E. ...

Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Mener du *.ICO filer ?
Avatar billede frekker Nybegynder
16. maj 2010 - 00:26 #2
jeg har vista

og det er bare downladed her fra http://www.freeiconsweb.com/NX06_icons.htm
men når jeg prøver siger den ikke indeholder nogle ikoner.
men den ligger heller ikke som ikon fil i mappen, på min gamle pc kunne jeg godt gøre det med et almindeligt billede.

hva format skal det være og hvordan laver jeg det om?
16. maj 2010 - 11:34 #3
Jeg har nu bladret rundt på nævnte http://www.freeiconsweb.com/NX06_icons.htm
Ser mest reklame sider/links (*SUK*) - ikke 'pakker' med diverse *.ICO filer ???
Avatar billede frekker Nybegynder
16. maj 2010 - 16:59 #4
undskyld så var det forkert side