Avatar billede kimpolo Novice
15. maj 2010 - 12:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printer mister forbindelse til min bærbare

Jeg har købt en Brother dcp-375 Wifi printer som jeg har haft forbundet til min Linksys Router med accesspoint og har også haft forbindelse til min bærbare og kunne printe , men dagen efter er der ikke forbindelse , hvad kan der være galt ?
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
18. maj 2010 - 20:49 #1
er det kommet til at virke igen?

med følger der ikke noget software og hvis ja, kan det få fat på printeren ?
Avatar billede kimpolo Novice
21. august 2010 - 17:14 #2
Nej ikke ordenlig trådløst , men har nu forbundet den til router med netkabel , og så virker det