Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. maj 2010 - 20:55 Der er 12 kommentarer

American megatrends - VIRUS

Når jeg starter min windows 7 op, kommer der en skærm med american megatrends hvor man skal kan ændre en masse. jeg kan kun komme videre derfra ved at vælge boot and discard changes.
Når jeg endelig for min pc tændt, er ALLE mine dokumenter væk, og vælger jeg noget kommer der den der bekræft sletning boks op. selvom jeg bare markerede det..
har prøvet systemgendannelse, men alle gendannelsespunkter er væk. :(
Derudover kan jeg ikke trykke på tallene eller tilbage knappen.

what to do?!
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. maj 2010 - 21:12 #1
American megatrends er en bios fabrikant og kommer som regel frem på skærmen under opstart på de pcér der bruger denne bios men hvis du ikke kan nå at læse hvad der står så tryk på break
14. maj 2010 - 21:12 #2
Det nævnte [American megatrends] er altså en BIOS billed ? FØR noget som helst WIN7 er opstartet ?

---

Hvad med "fejlsikker" tilstand ?

---

PS: Du bør følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/JeanieEgedal (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. maj 2010 - 21:21 #3
Fejlsikker tilstand er ikke en mulighed, dels da f10 heller ikke reagerer og fordi det bios er det første jeg ser.

Det er hermed gjort :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. maj 2010 - 21:31 #4
er du sikker på det er F10 du skal trykke og ikke F8
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. maj 2010 - 21:37 #5
Der er ingen af F-tasterne er hjælper :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. maj 2010 - 21:47 #6
Vi skal vide lidt om din PC hvad den hedder opsætning hvor gammel det kunne jo være biosbatteriet skal skiftes hvis den ikke reagerer?? også for at finde ud af hvilke F taster der blir brugt
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. maj 2010 - 22:01 #7
Jamen, det er en MSI 2 gb ram 1,6 Ghz processor med 160 gb harddisk - 6 måneder gammel. windows xp org, købt OEM af windows 7 HP og installeret. :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. maj 2010 - 22:12 #8
MSI ??? Du er altså svær at hjælpe
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. maj 2010 - 22:19 #9
Den fik jeg ikke fat i - computeren er af mærket MSI, men kan godt se det nok ikke er så relevant.

Skulle til at lave en back-up og i det øjeblik jeg sætter usbstikket i, lukker den ned og op kommer den American Megatrends skærm.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. maj 2010 - 22:28 #10
elder hus forbi jeg har en HP eller en PB eller Lenovo  men mine PCér har alle en typebetegnelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2010 - 22:30 #11
Har du ikke en tast der sidder fast, mon?
21. maj 2010 - 06:25 #12
<JeanieEgedal>: Hvad endte denne tråd med ?

PS: Du bør følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/JeanieEgedal (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3