Avatar billede thorssif Nybegynder
14. maj 2010 - 19:44 Der er 2 kommentarer

søger råd om kvalitetskrav ved køb af ny bærbar pc - maj 2010

hej!

vil nogen give mig gode råd om hvilke kvalitets-krav, som jeg skal stille til en ny bærbar pc ved købet? pc´en er til privat brug og jeg er ikke u-erfaren! har skrevet sp.mål ved de nedenfor nævnte emner, som jeg ønsker besvaret.
ram: 4 GB
harddisc: ???
windows: 7
processor: type: ??? - og mobil??? - antal bit: ???
skærm: ???
antal usb-porte: ???
antal dvd-drev: ???
grafik-kort: ???
14. maj 2010 - 21:17 #1
Hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/909680 ?

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Punkt 2.1.11 ->
Det er ikke tilladt at: oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk ...
Avatar billede thorssif Nybegynder
15. maj 2010 - 12:51 #2
ved du hvad - jeg erhelt ny her og jeg synes faktisk det er lidt svært at finde ud af det! var en fejl med de to ens sp.mål (var fordi jeg ikke troede det var oprettet) - efterflg. forsøgte jeg at finde ud af hvordan jeg skulle slette det ene igen og det kunne jeg så altså heller ikke finde ud af. MAN HAR VEL LOV TIL AT VÆRE NY HER OG MAN HAR VEL OSSE LOV TIL AT VÆRE IDIOT HER - IKKE - EL. HVA´SYNES DU?