14. maj 2010 - 09:50
Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Information store skal genstartes hele tiden
Hejs,a jeg har store problemer med min Exhange på win 2003 small business. Her i en uges tid, har jeg skulle genstarte min MS INformation Store service, hver morgen, for at kunne modtage mails på min AD clienter. Mine clienter bruger 2003 Outlook, og de kan ikke hente mails fra Exchange serveren,d er står de er "disconnected". Information Store servicen kører, men jeg er nødt til at genstarte den, også kører vi alle perfekt igen. Hvad kan problemet være? Og hvordan løse jeg det? Eftersom jeg ingen fejlmeddelelser får, er det svært at finde fejlen. Kan det være for mange brugere i forhold til licenser eller er databasen ikke stor nok? Håber nogen kan hjælpe mig, det er pænt irriterende at jeg skal genstarte servicen hver dag. :-( Håber at høre fra Jer derude! Venlige hilsner, Musmus
Annonceindlæg fra Infor
Ikke ekspert på området, men kan du ikke se hvilken fejl det er i Event loggen? (hvis den findes på sådan en maskine)
Hejsa, problemet er at den IKKE melder fejlen. Alt er som det skal være, ser det ud som om, men jeg kan se at vi ikke modtager mail, og den skal derfor genstartes servicen, så alt igen som igen ting var hændt. Det er som om, at den hver aften kl. 24.00 lukker ned. Mærkeligt. Venlig hilsen Musmus
Kører den automatiske opdateringer?
Det sidste link kan nok ikke bruges til noget desværre da det er af ældre dato
nej, vi vælger manuelt hvad er skal opdateres, hvis du tænker på microsoft opdateringer Venligst Musmus
Ja det er det jeg tænker på. Så jeg regner med den er opdateret. Har i kontrolleret disken for fejl?
Ja, det har vi, intet der heller.
Må håbe på mere hjælp her.Har ikke umiddelbart mere at byde på desværre.
09. november 2012 - 13:23
#12
send mig et svar, så får du point.
09. november 2012 - 14:06
#13
ok
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.