Avatar billede jalmer Nybegynder
13. maj 2010 - 15:57 Der er 6 kommentarer

dansk ordbog til nokia 5230

Hej
Jeg har fået en telefon, som er købt i England. Den kører fint på det danske net, men den mangler en dansk sms ordbog. Nogen der har en anelse om hvordan jeg kan få sådan en, uden at bruge penge på det?
Avatar billede nfunlock Nybegynder
13. maj 2010 - 16:31 #1
du kan ikke selv ændre sprog til dansk på denne model da det krever at du ændre produkt koden på den og det kan man ikke da den høre til i nokia bb5 sl3 serie

du skal forbi en unlocker der kan klare det for pris ca 100 kr + evt retur porto

jeg kan klare det for dig hvis det er bare send mig en pm
Avatar billede lil_lars Nybegynder
08. juni 2010 - 21:30 #2
jeg her ligeledes købt mig en ny nokia. Den hedder 2690.
Og har samme problem med at den ikke er med dansk ordbog.
Det er virkelig irriterende :D
@ Nfunlock: er det muligvis noget du også kan hjælpe mig med? Eller evt. give et godt råd til hvor jeg kan få det fikset?? (i københavn)

tak :)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
09. juni 2010 - 06:44 #3
Hej Lil_lars

det kan jeg da godt hjælpe dig med uden problemer bare ring til mig på til 27357048

det koster 100 kr at få lagt dansk sprog på samt evt 75 kr til retur som forsikret pakke

eller skulle jysktelecom.dk kunne klare det i kbh de ligge inde i istergade og hvis de ikke kan så er jeg her til det samme
Avatar billede lil_lars Nybegynder
09. juni 2010 - 11:44 #4
Meget fornemt! Mange tak for hurtigt svar!

Er der nogen mulighed for evt. at gøre det selv, så man sparer pengene, eller er det den eneste udvej?
Avatar billede nfunlock Nybegynder
09. juni 2010 - 11:48 #5
det er eneste mulighed med denne model da man ikke kan skifet produkt koden på denne model og dermed heller ingen mulighed for selv at opdater det til dansk med nokia software opdate efter følgende
Avatar billede lil_lars Nybegynder
10. juni 2010 - 01:19 #6
Super. Så prøver jeg lige derinde først og ellers så vender jeg lige tilbage :)