Avatar billede thomberth Nybegynder
13. maj 2010 - 15:37 Der er 1 kommentar

Processor

Hej.

Jeg er i gang med at bygge min egen computer på Alienware.

Jeg er nu nået til "Processor" og bliver meget i tvivl om, hvor meget det gør i forskel. Den er sat til en Intel® Core™ i3-processor 530 (2,93 GHz, 4 MB) [Omfattet af prisen] og jeg bliver meget i tvivl om den kan køre de store spil, da jeg også kan vælge at købe en i7, som jeg gætter på er meget nyere.

Kan jeg mærke forskel på processorne, og hvis jeg kan, hvor meget vil de påvirke de store spil.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2010 - 07:28 #1
det skulle du nok kunne finde en del om herinde

http://www.tomshardware.com/reviews/Components,1/CPU,1/

m.v.h