Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
21. juli 2001 - 00:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikker som vil lave et flot logo - enten i photoshop eller andet 3d grafik program

Jeg søger en grafikker som har lyst til at lave et logo for os.
Jeg har et par grafiske objekter som gerne skal indgå.

Jeg kan desværre ikke tilbyde nogen form for penge da det ikke er et kommercielt fortagende.

Men du kan lige skrive til mig på sorcerer@events.dk
så kan du få en nærmere beskrivelse af hvordan det skal være mm.
Avatar billede madizone Nybegynder
21. juli 2001 - 01:16 #1
Jeg byder mig ind.
Start med at skrive lidt om hvilken type logo det drejer sig om - hvordan det skal bruges og hvor det skal bruges. Fortæl om de grafiske objekter som skal indgå og hvem det skal henvende sig til.
Det gør det nemmere for os grafikere at se på sagen.
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 01:19 #2
Jeg er ikke den store grafikker, men vil godt prøve.
Tror det bedste ville være hvis en nærmere beskrivelse foregik her på eksperten eftersom alle skal have mulighed for at svare/følge med.
JEg arbejder dog ikke i 3D.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
21. juli 2001 - 09:04 #3
Jeg er også med! Men kun på de betingelser som hhv. madizone og egede er inde på. Kan godt levere 3D.
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2001 - 12:55 #4
.sorcerer.->Den kategori du skal benytte til denne slags opgaver er Job->Freelance.
Derfor lav et svar selv, acccepter det og opret spørgsmålet i Job->Freelance, hvor det i følge Admin hører hjemme.
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
21. juli 2001 - 13:18 #5
Jeg vender lige tilbage iaften når jeg kommer hjem så skal i gerne få en nærmere beskrivelse :)
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 16:33 #6
Husk at linke til det nye spørgsmål :-)
Avatar billede jannersen Nybegynder
21. juli 2001 - 19:08 #7
Er også lige med....
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
21. juli 2001 - 21:45 #8
laver lig et nyt spørgsmål...
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
21. juli 2001 - 21:49 #9
Avatar billede .sorcerer. Nybegynder
22. juli 2001 - 16:45 #10