Avatar billede bigpc Nybegynder
12. maj 2010 - 23:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

w7 kan ikke finde 2tb hitachi hd

hej
hvordan kan windows7 finde en ny 2tb hard disk (Hitachi) 7200rpm.
Den vises fint i bios under opstart man w7 kan ikke "se" den??
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
12. maj 2010 - 23:24 #1
har du prøvet at søge efter hardware ændringer ?
Det hjalp da mit SD kort ikke virkede efter jeg fik 7.
Den skulle bare plugges i, genstartes og så skulle der søges :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. maj 2010 - 23:28 #2
Det sker en gang imellem at harddisken ikke er initaliseret gå i enheds håndteringen og søg efter hardvareændringer og gå der efter ind i diskhåndteringen og se om den er der du finder diskhåndteringen ved at højre klikke på denne computer og trykke administrer
Avatar billede bigpc Nybegynder
13. maj 2010 - 21:54 #3
Tak til Poko1.
Det var det helt rigtige råd. 1000 tak for hjælpen, virker som den  skal og HD ses nu helt korrekt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. maj 2010 - 22:01 #4
Så aksepterer du bare dit eget svar husk at afvise andre jeg sidder over