Avatar billede over-load Nybegynder
12. maj 2010 - 17:44 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Netbank

Hey drenge og piger.

Er der nogen der kender en dansk bank hvis netbank understøtter Chrome og eventuelt giver mulighed for at jeg kan logge på fra mere end én computer?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2010 - 18:00 #1
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-369206.html
I følge dette link skulle nykredit og måske nordea være understøttet chrome.
Jeg prøver lige om nordea er understøttet.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. maj 2010 - 18:02 #2
Jeg har Vestjysk bank, det funrerer fint med Chrome.....
http://www.vestjyskbank.dk/

Også fra flere computere......
http://www.vestjyskbank.dk/netbank/hjaelp_til_netbank/netbank_paa_flere_pcer?OpenDocument
Avatar billede vejmand Juniormester
12. maj 2010 - 18:03 #3
funrere = fungerer
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2010 - 18:06 #4
Har lige testet om Nordea fungerer. Og det gjorde den med Chrome beta 5.
Avatar billede over-load Nybegynder
12. maj 2010 - 20:02 #5
Niiice. Så er det jo bare at skifte ;)

Har sgu aldrig hørt om vestjyske bank, men at kunne have sin nøglefil på dropbox ville være ustyrlig rart!
Avatar billede giweo Juniormester
13. maj 2010 - 10:17 #6
I løbet af 2010 skifter ALLE netbanker til NemID - så kan du loggen ind fra hvilken som helt PC du ønsker !!

Læs mere bl.a. her:  http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Netbank/NemID/Pages/NemID.aspx
Avatar billede over-load Nybegynder
13. maj 2010 - 15:03 #7
uh! lyder rart. På tide ville nogen måske sige;) men understøtter de andre browsere end Internet Explorer pga dette?
Avatar billede giweo Juniormester
13. maj 2010 - 16:24 #8
Det bliver jo op til NemId at bestemme sig for hvilke browsere de vil understøtte.

Men i dag kan jeg fx. også anvende firefox uden problemer

Du kan jo selv teste på www.nemid.dk
Avatar billede over-load Nybegynder
15. maj 2010 - 00:16 #9
Cool! jeg kan bare huske da jeg begyndte at bruge ff back in the day, der understøttede danske bank den ikke. Synes jeg er ret plat. De taler så meget om brugervenlighed og whatnot, men et scenarie hvor folk bruger andet end IE er helt uforståeligt? :P
Avatar billede giweo Juniormester
15. maj 2010 - 10:40 #10
Danske Bank har altid understøttet FireFox, bare med ActiveCard i stedet for eSafeKey
Avatar billede over-load Nybegynder
15. maj 2010 - 18:42 #11
I see. Det er der ikke nogen der har fortalt mig. Ved ikke om jeg synes det er en løsning med en authenticator, men hvad. Har nok haft mindre grund til at hade DB end jeg har gjort ;) Dog er deres hjemmeside stadig frygtelig at se på.