Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad var denne kategori engentlig ment som?

Sådan som jeg ser denne katogori (Eksperten ? - Spørgsmål) er hvis man har spørgsmål omkring Eksperten og ikke alle mulige spil, programmer, programmerings sprog osv. at man stiller det her.

Jeg mener, jeg har lige set et spørgsmål blive oprettet her inde og overskriften var "java script menu" ... skulle det så ikke have haft ligget i Java kategorien? Det er jo ret tydeligt (eller er det kun mig som ser det?). Det er ikke noget imod dig sjsat, det var bare det sidste spørgsmål jeg kunne huske.

Jeg synes bare at det er dumt at man opretter spørgsmål de forkerte steder, for så er det nemlig de forkerte som læser dem. Der er jo nok flere inden i Java kategorien som kan svare på dit spørgsmål end der er i "Eksperten ? - Spørgsmål". Selvfølgelig er der nogen som kan svare på spørgsmålet, men så kunne man jo lige så godt kun have en kategori, nemlig "Spørgsmål".
Avatar billede wizard28 Nybegynder
02. januar 2000 - 12:46 #1
Goulduck, den med Java kan jeg forstå, men hvad nu hvis man er lidt i tvivl om spørgsmålets sværhedsgrad. Den vil være nærlæggende at putte det under Eksperten hvis man vil ha' et kompetent svar.
F.eks. kunne jeg nok lægge mine spørgsmål under Internet et eller andet sted, men jeg mener at det er relevant at komme det under Eksperten, netop fordi det er noget mange søger og har store problemer med.
Nu har jeg kommet et spørgsmål ind som helt sikkert ikke er et ekspertspørgsmål men som hører til under Internettelefoni, altså Internet.
Avatar billede einstein Nybegynder
02. januar 2000 - 14:26 #2
Jeg mener nu at kategorierne "Spm. til Eksperten" og "Forslag til Eksperten" skal ses som vores muligheder for at foreslå eller spørge Admin om noget.
Avatar billede snowball Novice
02. januar 2000 - 15:15 #3
Jeg kan ikke være mere enig !

Faktisk så har jeg for længe siden (11-08-99) foreslået admin en løsning på problemet. Kig selv her: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3192

Bemærk at han faktisk med det samme svarede at det ville blive lavet !!! Men er det blevet lavet her næsten 6 mdr. senere ???? NEJ !

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 15:28 #4
snowball>> Det kunne man bare se, jeg er ikke den eneste. Jeg synes at det er fint at jeg ikke er den eneste som har det på den måde.
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. februar 2000 - 20:47 #5
Den første som svar for point !!

hehe
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. juli 2000 - 22:21 #6
Nå.... det blev vist mig!