Avatar billede jaxx666 Nybegynder
11. maj 2010 - 15:11 Der er 4 kommentarer

Windows 7 vil ikke hibernate!!

Hej
Har netop skiftet til Win7 64bit. Har problemer med hibernate (dvale).
Har enabled det men pc'en slukker bare skærmen i 1 sek. hvorefter alt "vækkes" igen. Sleep (slumre) virker fint.

Min maskine er en desktop. Intel 8500 duo, 4gb ram asus bundkort. Hibernate virkede fint da jeg kørte XP.
Har opdateret chipset og bios. Grafik kort driver.
Slået fra i device manager at diverse usb enheder og andet må "vække" computeren.
Er der nogen der har samme problem og evt. en løsning ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. maj 2010 - 16:00 #1
Forslag gå i bios og slå wake on lan og wake on keyboard fra
Avatar billede jaxx666 Nybegynder
12. maj 2010 - 08:43 #2
Det hjalp desværre ikke :-(. Har slået alt fra i bios der skulle kunne vække computeren. Netkortet er helt disabled da jeg bruger wifi kort.
Avatar billede janfritz Nybegynder
30. maj 2010 - 13:02 #3
Havde noget tilsvarende på et tidspunkt.. det var antivirus driveren..(panda)
Avatar billede jaxx666 Nybegynder
30. maj 2010 - 17:50 #4
har jeg desværre også prøvet med uden held. Bruger avast