Avatar billede moustafaiq Nybegynder
11. maj 2010 - 13:39 Der er 5 kommentarer

hjælp til en ny bærbar !!!!

hej,
jeg går rundt med en tanke om at købe en bærbar for at klare mig med den..
Jeg har fundet denne, som jeg håber i vil vuderere og komme med forslag

Brugt - 5 måneder
Zepto M15a
500 gb hdd
2 ghz dual-core processor
4 gb ram
15,6" hd skærm
(ellers er resten ikk så vigtigt)

Bærbaren vil blive brugt til surfing, bruge programmer, spil - altså de almindelige hverdagskrav..

Håber I vil vuderere den og komme med forslag.
Og vil også vide om zepto er et godt mærke..

Håber i vil hjælpe..
tak i forvejen
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. maj 2010 - 14:03 #1
Jeg personligt ville holde fingrene væk da de er gået konkurs
http://da.wikipedia.org/wiki/Zepto_Computers
Avatar billede moustafaiq Nybegynder
11. maj 2010 - 14:09 #2
men hvis vi kigger uden om deres konkurs erklæring,
hvordan er bærbaren ellers, og er zepto den type bærbar hvor der hurtigt sker problemer med ??
Ellers mange tak for svaret!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. maj 2010 - 14:23 #3
Den "er" "var" såmænd jevduelig som mange af de andre men problemet er Hardvare og opdatering jeg ved at der på nettet findes nørder der har drivere man kan downloade men hvor sikre er de mange har problemer med blæseren som er svær at skaffe men det er selvfølgelig dit valg
Avatar billede moustafaiq Nybegynder
11. maj 2010 - 14:45 #4
okay, tak for hjælpen poko , er der ellers nogle mærker som du foretrækker, og begrundelse tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. maj 2010 - 15:17 #5
Det er et svært spørgsmål min kone og jeg har hver vores bærbar hun en HP Jeg en PB som vi er udemærket tilfreds med andre ville måske sige at de ikke er gode?? jeg syntes du skal gå efter en forhandler hvor servicen er i top. hvis den er det vil de også råde dig til den bedste.