Avatar billede webbie Nybegynder
20. juli 2001 - 23:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spillet Hercules Action spil - PROBLEM!

JEg ved dette spørgsmål ikke helt høre til her inde, men jeg håber lidt, der er nogle der kender til problemet eller måske endda har løst det selv...

Spillet er ikke mit, men min mosters.
Når spillet er installeret prøver jeg at starte spillet, men så siger computeren bare, Luk alle programmer der bruger cd-rom drevet og indsæt Hercules cd\'en...
CD SIDDER ALLEREDE I !!!!!??????

Problemet er beskrevet på deres hjemmeside (http://disneyinteractive.com) men de løsningsforslag de giver, har ingen effekt OVERHOVEDET! :(
De skriver noget om aktivering af cd medie control (MCICDA.DLL), men de løsninger de kommer med, har ingen effekt...
Det er ikke kun min mosters pc, det er også min mors og min egen... altså tre helt forskellige pc\'ere... alle med windows 98 installeret!!!

Jeg har prøvet at opdatere alle drivere osv, men intet hjælper...

Har du haft samme problem
Kender du nogen der har spillet, som har haft spillet og kørt det?
PLEASE hjælp mig...

Jeg regner med at være på icq fra mandag ICQ 85176591
ellers på sms 27266214 eller dan.johansen@wanadoo.dk.
...
Svar har allerede været give under spg. http://www.eksperten.dk/spm/90930

Nyt oprettet pga. fejl accepteret spg.! :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
20. juli 2001 - 23:28 #1
Hmmm, er der overhovedet nogen computer den virker på (tænker på om det ikke er CD\'en der er noget galt med)
Avatar billede webbie Nybegynder
20. juli 2001 - 23:29 #2
Har du hørt om problemet før da???
Avatar billede makse Nybegynder
20. juli 2001 - 23:41 #3
Du skal havde fat i patchen der hedder HercFix98.exe
Jeg prøver lige at se, om jeg kan finde den.
Avatar billede makse Nybegynder
21. juli 2001 - 00:18 #4
Hmm, den er da ikke nem at finde. :)
Jeg vender tilbage, når/hvis jeg finder den.
Avatar billede makse Nybegynder
21. juli 2001 - 10:20 #5
Patch sendt. :)
Avatar billede webbie Nybegynder
23. juli 2001 - 22:33 #6
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN

DET VAR LIGE DET DER MANGLEDE...

MIN MOSTER TAKKER OGSÅ... HUN BLEV RIGTIG GLAD! :)
Avatar billede makse Nybegynder
23. juli 2001 - 22:40 #7
Np. Takker for point. :)