Avatar billede aaop Nybegynder
10. maj 2010 - 21:16 Der er 5 kommentarer

Ændring af system oplysninger

Jeg har skiftet både ram og processor i min stationære computer, men når "velkomst" kommer frem eller jeg tjekker mine system oplysninger, siger den stadig jeg har mit gamle udstyr. Er dette muligt at ændre?

(jeg har skiftet til 12gb ddr3 ram og I7 920 quad-core <- overclocked)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 21:26 #1
Hvilket styresystem?

Hvad siger BIOS?
Avatar billede aaop Nybegynder
10. maj 2010 - 21:52 #2
Styresystemet er windows 7 64-bit. Kan tjekke BIOS imorgen da jeg ikke lige er hjeme nu
Avatar billede aaop Nybegynder
10. maj 2010 - 22:51 #3
Clocks:
Core speed: 4000.2MHz
Multiplier: x 20.0
Bus Speed: 200.0 Mhz
QPI Link 3600 MHz

Var det dette du tænkte på ^^ ?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2010 - 07:14 #4
prøv at tage batteriet ud fra bundkortet i et par minutter og sæt det i igen og gå i bios og lav de ændringer du vil - husk at save til slut.

glem nu ikke at røre en jordbunden radiator når du roder med bundkort - statisk elektricitet kan ødelægge en del.

m.v.h
Avatar billede aaop Nybegynder
11. maj 2010 - 22:13 #5
Tak for det. Det vil jeg lige prøve