Avatar billede s_kirch Nybegynder
10. maj 2010 - 20:36 Der er 8 kommentarer

Ny opsætning - overførsel af filer og indstillinger

Hej

Jeg kan ikke længere komme ind i Outlook - eller Explorer for den sags skyld, da min hidtidige opsætning er forsvundet??? Jeg bliver tilbudt at vælge 'Overførsel af filer og indstillinger', men kan ikke forstå det burde være nødvendigt.

Indtil i fredags virkede alt perfekt, men det gør det åbenbart ikke mere :o/  Hvad kan der være sket og hvad kan jeg gøre?

Til info logger jeg på den samme brugerkonti som jeg altid har gjort.

På forhånd tak for svar :o)

Søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 21:10 #1
Jeg har lidt svært ved at se om problemet er Outlook eller Windows?

Har du prøvet systemgendannelse?
10. maj 2010 - 21:13 #2
... desuden hvilket OS / Styresystem ?
10. maj 2010 - 21:14 #3
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/s_kirch - og så nok ikke mere derfra ???
Avatar billede s_kirch Nybegynder
10. maj 2010 - 21:23 #4
Nej, har ikke prøvet systemgendannelse, hvis du mener geninstallering af Windows.

Jeg ved ikke om problemet ligger i Outlook eller Windows, men hælder nok egentlig mere til Windows ved nærmere eftertanke...

Larry - hvad mener du med 'og så nok ikke mere herfra'?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 21:35 #5
Nej jeg mener skam lige præcis det jeg skriver.
Systemgendannelse.

s_kirch> han mener at du endnu ikke har fået lukket dine gamle spørgsmål. Kan du ikke lige kigge på dem, så fortsætter vi bagefter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2010 - 20:27 #7
Hvad så?
01. december 2010 - 09:23 #8
(Der kan man se - <s_kirch> 'glemmer' at vende tilbage ... som mange andre fra http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/s_kirch )