Avatar billede zahi Nybegynder
10. maj 2010 - 08:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cisco 800 series Reset

Hej

Jeg har en gammel Cisco 800 router som jeg gerne vil bruge til test og for at lære noget mere om routere og netværk. Det er en router vi har fået fra TDC for nogle år side og skal ikke bruges mere.

Hvordan kan jeg komme ind i routers administration? Jeg har hørt at man skal bruge et eller anden kabel og man skal vide brugernavn og password. Jeg kender ikke brugernavn eller password og det er deror jeg vil gerne nulstille den. Jeg har kontaktet TDC men de kunne ikke hjælpe mig.
Avatar billede zahi Nybegynder
02. september 2010 - 08:42 #1
lukker
Avatar billede zinuss Nybegynder
17. oktober 2010 - 02:40 #2
Du skal lave en password-recovery på kassen.

Det kræver en del steps som godt kan være lidt tricky hvis du ikke har prøvet det før :)

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps380/prod_password_recoveries_list.html