Avatar billede bjafle Nybegynder
09. maj 2010 - 21:53 Der er 3 kommentarer

Det nye google og "ren" søgning

Hej eksperter

I det gamle google layout, som de ændrede for få dage siden. Der kunne jeg være logget ind med min gmail og når jeg søgte, så tilpassede google søgeresultaterne efter mine tidligere søgninger mm.

Men jeg kunne hurtigt klikke mig hen til et sted, hvor jeg kunne vælge at få vist søgningen som den ville være "i rå udgave".

Hvor er denne mulighed i det nye layout? Har ikke umiddelbart kunnet finde den, men de filtrerer vel stadig mine søgninger?

Måske endda i endnu højere grad?

mvh
Bjafle
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2010 - 22:19 #1
1. Angiv forslag til forespørgsler i søgefeltet.
2. Du må ikke angive forslag til forespørgsler i søgefeltet.

Er det disse 2 punkter du snakker om?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2010 - 21:40 #2
Faldt lige over denne:
http://crn.dk/nyheder/Du-kan-droppe-Googles-nye-design-1.351004.html

Måske du kan bruge det?
Avatar billede Jakob Nybegynder
19. juli 2010 - 21:30 #3
Hej Bjalfe

Ved ikke om du har fundet løsningen.

Men problemet er at google er begyndt at tilpasse ALLE dine søgninger, uanset om du er logget ind eller ej.

Du kan ændre det ved at lave en søgning på google, så kommer der et link frem i øverste højre hjørne, som hedder Weboversigt.
Her kan du aktivere eller deaktivere tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet