Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 16:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriv billeder + sideskift

Halløj.

Skal have udskrevet mine billeder og beskrivelser fra databasen således:
Beskrivelse øverst, billede nedenunder, og så link til alle de andre billeder nederst i form af tal (1 2 3 osv..). Altså skal der kun være et billede på hver side.

Tabel:
billeder

Felter:
id
billede (indeholder kun billedenavn, selve billedet ligger på ftp)
beskrivelse

De skal sorteres efter id, så første billede ligger på 1, andet billede på 2 osv..

Ville gerne give mere end 70 point, men det er mine sidste. Hvis der skal penge i det, så giv et beløb :-)

Mvh
Kristoffer
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
09. maj 2010 - 17:19 #1
Det er en af den slags opgaver man løser i et rapport genererings værktøj, som f.eks. Crystal report.

Kan du selv programmere og har du visual studio til rådighed?
Hvilken database bruger du ?

Jeg kan godt løse det for dig, men gør det principielt ikke gratis. Hjælp til selv hjælp er dog helt gratis ;-D

mvh
Poul-Erik
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2010 - 13:07 #2
Jeg er gået igang med det selv, men ellers mange tak for tilbuddet :-D