Avatar billede hense Novice
09. maj 2010 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Movie Maker - mærkeligt fænomen!??

Hejsa,
Hvis der sidder en med erfaring udi "Windows Llive Movie Maker" på Windows 7, så kan det være du kender løsningen på dette:
I starten da jeg redigerede små film, og anvendte "split" på de enkelte scener og slettede dem jeg ikke skulle bruge, gik alt fint, og filmen så efter rederingen ud som forventet ....... men nu er programmet pludseligt begyndt at kunne huske de slettede dele, så når jeg renderer filmen så bliver det de slettede scener der kommer med og IKKE de scener som jeg ellers kan se i WLMM projektet ?????? Jeg har prøvet reinstall, testet frem og tilbage, men med samme resultat hver gang. En anden observation er at hvis det fx er scene 1 der trods visningen skulle indeholde de rigtige klip, så kan jeg med klik på scene 2 og tilbage til scene 1 få det rigtige klip frem ??? MEN, gemmer jeg så projektet, åbner igen, så er det igen den slettede del af scenen der afspilles .................

Lyder det mystisk - ja, det synes jeg også, og jeg kan genskabe det på kommando !

Håber der sidder en eller anden erfaren der måske kan hjælpe mig, for det er en anelse frustrerende. Programmet er jo dejligt nemt og hurtigt at lave småfilm i, i stedet for at jeg skal starte det store avancerede program op for at lave en 3 min. film.

mvh
Henrik
09. maj 2010 - 12:05 #1
Evt. kan du søge/spørge her -> http://www.windowsmoviemakers.net/Forums/Default.aspx ?

---

PS: Husk af følge op på dine tidligere/gamle spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hense (Dem der ikke er grønne) - så kan det være at 'folk' mere vil hjælpe dig...
Avatar billede hense Novice
09. maj 2010 - 14:18 #2
Tak for svar. Jeg prøver lige dét forum så :-)

Ja, jeg nu aldrig rigtig kunnet hitte rundt i hvordan man lukkede en henvendelse korrekt, men har forsøgt mig nu, ås håber det hjælper :-)

/Henrik
Avatar billede hense Novice
02. september 2010 - 17:45 #3
lukkes