20. juli 2001 - 21:10Der er
31 kommentarer og 1 løsning
WOL ADSL
Hey !
Jeg har nu haft snakket med Wol´s supportere 3-4 gange, men de kan ikke løse problemet. Så jeg håber der sidder en derude med en ide´ !
Problemet består i, at de to små computer nede i højre som angiver online tid m.m. nulstiller en gang imellem ! Efter de har nulstillet kan forbindelsen ikke bruges. Eneste løsning er at oprette en ny forbindelse !
Jeg har et Eicon DIVA ADSL USB modem og køre med 256/256 !
Hej. Jeg kan forstå at vi er udsat for et kedeligt sammentræf, for dine symptomer er jeg netop også ude for på min ny installerede forbindelse, bortset fra at jeg også har meget svært ved at sende og modtage e-mail. så det vil også være en glæde for mig hvis nogen har løsningen på dette problem.
Det eneste jeg kan foreslå dig nu er at besøge denne side: http://www.eicon.com/support/helpweb/software.asp?h=du&s=none og prøve at downloade den sidste nye driver, hvis dette ikke hjælper, kan jeg ikke se andre ting der skulle kunne være i vejen, end at det er hos WOL at problemet ligger, og ikke hos dig
Næh, det syntes jeg egentligt ikke, jeg syntes rent faktisk at jeg har kommet med de svar som kunne for at lave en udelukkelses-metode. Hvorefter at vi finder ud af at problemet ikke kan ligge andre steder end ved WOL....
Jeg syntes bare at det er lidt frækt at lukke spørgsmålet og hive pointene selv, efter at jeg har stået på hovedet for at hjælpe dig. Det er dog \"lovligt\" at tage sine point igen hvis man ikke får løst sit problem, men når du lukker spørgsmålet efter ikke engang et døgn, så må det formodes at du har fået svar/hjælp til dit spørgsmål..........
Grunden til du ikke fik de 100 point var, at du ikke kom med nogle svar, der løste problemet. Jeg er villig til at ofre 100 point hvis nogen kan hjælpe med at gøre forbindelsen stabil !
Det er ikke mig der skal tilfredsstilles, det er dig som \"spørger\" Det jeg mener der er galt i det her, er at du må have været tilfreds når du lukker spørgsmålet inden der er gået et døgn
Hej Trixx. Dette er sådan set et forsøg på et svar, som jeg skrev tidligere har jeg et lignende problem og har nu undersøgt det hos WOL det viste sig at problemet menes løst ved at jeg en af dagene modtager en cd med en beta driver, som WOL har udarbejdet i samarbejde med Eicon, og dette skulle løse problemet plus at de ved at tjekke på centralen fandt at der også der var en fejl (centralen meldte at der ikke havde været aktivitet på nettet i 24 timer) M.V.H. Jopech.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.