Avatar billede neoman Novice
05. maj 2010 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket webhotel med .NET til lille ikke så aktivt site?

Jeg søger efter et webhotel, hvor der skal oprettes 2-3 domæner som alle skal pege på det samme, der skal være .NET og i første omgang Access, men meget senere gerne MS SQL, og de gængse mail-services.

Trafikmængden forventes at være ret begrænset. Sitet skal i første omgang kun bruges til info, efterfølgende vil der tilkomme spørgeskemaer,  links, uploads og downloads af tekster og spreadsheets(.doc, .odt, .xls, .ods og .pdf) og der skal være en mailserver så sitet kan bruges til tovejs kommunikation. Sitet, med lidt held, forventes senere at udgøre en front end for services fra et lille opstartfortagende, dvs reklame, oplysning om ydelser, bestilling, download af materialer,  artikler, sider med links, et diskussionsforum med mailingliste.

Nogen som kan anbefale et webhotel?

På forhånd tak.
Avatar billede red Nybegynder
09. maj 2010 - 07:09 #1
Har brugt surftown indtil nu, kører ganske fornuftigt. Dog tror jeg ikke du umiddelbart kan finde en host der tillader access-databaser. Jeg kunne i hvert fald ikke. :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. maj 2010 - 11:36 #2
Hej

Jeg ved ikke om disse 2 kan bruges.
www.intergate.dk
www.unitspeed.dk

På denne side kan du finde udbydere.
www.hostindex.dk
Avatar billede neoman Novice
10. maj 2010 - 10:49 #3
Tak for svarene, så har jeg noget at gå videre med.

Læg et svar begge to, for at dele den fyrstelige belønning :-)
Avatar billede it-dk Nybegynder
10. maj 2010 - 19:48 #4
Håber du kan bruge det.
Avatar billede red Nybegynder
11. maj 2010 - 10:34 #5
Behøver nu ikke points for min lille kommentar :)

Et alternativ kan være at købe en dedikeret/virtuel dedikeret server. Så bestemmer du selv hvad der skal køre på serveren. Kan gøres for 100-150kr/mdr i tyskland, for de mindste virtuelle.
Avatar billede neoman Novice
11. maj 2010 - 11:30 #6
tak
@it-dk: vil kigge på det

HVis andre skulle snuble over denne tråd og har bemrækninger så skriv endelig - jeg kigger forbi igen.