Avatar billede gert_laursen Nybegynder
05. maj 2010 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Apps - Ændring af afsender i email figurartion?

Hvordan ændrer jeg afsender data i email figurationen i Gooogle Apss?

Pt står den således:

Mit Navn [mailto:mit.navn@mitfirma.dk]

Jeg vil gerne have den ændret til:

Mit Navn - Firmanavn [mailto:mit.navn@mitfirma.dk]
Avatar billede bmpi Nybegynder
06. maj 2010 - 10:43 #1
Det gør du, hvis du går ind under Indstillinger og vælger Konti. Her står "Send e-mail som" og så dit navn ud for det. Helt ude til højre, kan du klikke på Redigér Oplysninger. Her får du muligheden for at angive hvordan dit afsendernavn skal være, og her kan du sætte det til "Mit Navn - Firmanavn".

Hvis du i øvrigt har brug for generel support til Google Apps, kan du få det hos os: www.o-biz.dk/googleapps :-)
Avatar billede gert_laursen Nybegynder
06. maj 2010 - 11:06 #2
Tak for hjælpen og link tuk support :-)

Lav et svar så jeg kan give dig point.
Avatar billede bmpi Nybegynder
06. maj 2010 - 11:15 #3
Hermed et svar. Og god fornøjelse med Google Apps ;-)