Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
05. maj 2010 - 11:25 Der er 2 kommentarer

Hjælp til win 7 ultimate.. Kan ikke køre programmer som admin

Hej.

Hver gang at jeg vil køre et program som administrator, står der at jeg skal indtaste administrator kode. Men feltet hvor jeg skal indtaste koden mangler...

Jeg ved at der er kode på, for jeg har altid kunnet bruge det og indtaste min admin kode, men nu er det pludselig forsvundet..

Der står bare: Indtast admin kode og tryk ja.. Men hvordan gør man lige det når feltet til kode mangler og ja knappen er deaktiveret?

Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 11:58 #1
du kunne også slå UAC fra i start introduktion indstillinger af kontrol af brugerkonti

så skulle den ikke spørge mere efter det

men eller kan man som regel højreklikke og vælge kør som administrator

http://www.mydigitallife.info/2008/12/30/how-to-disable-and-turn-off-uac-in-windows-7/

er det brugeligt ellers glem det.

m.v.h
Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
05. maj 2010 - 16:59 #2
Hej.
Jeg kan ikke lige bruge det. Men jeg fandt ud af at det er fordi, at jeg har sat kode på aministrator og så deaktiveret den bagefter i kommando prompt..

Det hang ikke lige sammen. :-)

Men nu har jeg gendannet min computer fra en backup. Så problemet er løst.